telefoon email contact
Vanaf 08:30 weer bereikbaar
Wesley Brouwers

Je marketing automatiseren?

Ben je het beu om eindeloos e-mails te versturen en leads na te bellen? Met marketing automation kun je dit proces volledig automatiseren. Nieuwe leads worden automatisch geïdentificeerd, gevolgd en omgezet in klanten zonder dat jij hier handmatig werk aan hebt. Met marketing automation verstuur je op het juiste moment de juiste boodschap, waardoor je geen potentiële klant meer vergeet. Dit betekent minder gedoe voor jou, meer tijd voor belangrijke zaken en uiteindelijk een hogere omzet.

Waarom je marketing automatiseren?

Marketing automation biedt talloze voordelen voor jouw bedrijf. Door marketingtaken te automatiseren, kun je je focussen op wat echt telt en zorg je ervoor dat je alleen leads krijgt die echt geïnteresseerd zijn. Bovendien blijf je 24/7 in contact met je klanten, behoud je een consistente boodschap over alle kanalen en laat je je marketing eenvoudig meegroeien met je bedrijf.

Tijd besparen én omzet verhogen?

In plaats van simpelweg te adverteren en hopen op resultaten, zorgt marketing automation ervoor dat je potentiële klanten continu relevante content ontvangen. Of ze nu net geïnteresseerd zijn of bijna klaar zijn om te kopen, je blijft altijd in beeld. Dit werkt niet alleen voor B2B-bedrijven maar ook voor B2C. Denk bijvoorbeeld aan een sportschool die inactieve leden herinnert aan hun abonnement of een bezorgservice die persoonlijke kortingsmails verstuurt op basis van koopgedrag. Als ondernemer krijg je niet alleen relevantere leads door, maar kun je ook je tijd veel efficiënter benutten.

Marketing automation voor jouw bedrijf ontdekken?

Niet harder werken, maar slimmer werken: Benieuwd hoe marketing automation jouw bedrijf kan helpen om tijd te besparen en je omzet te verhogen? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan en ontdek precies wat de mogelijkheden zijn voor jouw bedrijf. 

Wesley Brouwers

Weten met welke (lage) investering je marketing al kunt automatiseren?

Kennisbank